upp och ner, ner och upp

Veckan leker berg-och-dalbana med mig!
Skypedate med Mr. i onsdags gav en efterlängtad lyckoboost. Och nu är det mindre än en vecka kvar tills jag är med honom i Västerås. Kärlek ♥

Igår var jag ute och sprang, inget fungerade som det skulle. Min kropp bara gav upp emellanåt, skrek på mig att jag ska sitta still medans jag skrek på den att den ska springa och frustrationen växte tills jag nära på började störtböla för att det inte fungerade som jag ville. Sämsta rundan på länge. Nästa gång dissar jag Safjället och de dåliga erfarenheterna och springer en asfaltsrunda istället.
När jag kom hem och duschat kändes det däremot bra igen... ända tills jag ätit middag. Tog fram en låda köttfärssås och spaghetti ur frysen, åt med god aptit och sen BAM! Frossa, svettningar och illamående likt en riktigt vidrig baksmälla. Jag låg och gnydde och vred mig i soffan (somom det skulle bli bättre av det) i några timmar innan jag var kry nog att försöka sova bort det sista illamåendet. Idag är jag dock pigg och kry igen. Mycket märkligt, men jag klagar inte, skönt att det var kortvarigt.

Nu sitter jag och taggar arbetsintervju. Lite nervös, lite fjärilar i magen, men på ett bra sätt med ett leende på läpparna. Håll tummarna för mig klockan 14 :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback