Grå dag

Fredagslockingen på Twisted igår var awesome! Happyfeeling i hela mig av all underbar dans och efter att ha kramat Fummelfot hejdå begav jag mig hemåt mot en välfötjänt dusch och middag. Sen... rann all energi ur mig och det blev sängång strax efter kl. 21. Lika bra det eftersom idag var en jobbdag.
Vaknade pigg och utvilad, åkte till jobbet, körde på, blev klar och när jag gick därifrån kom tröttheten igen som ett klubbslag i bakhuvudet! Bara sådär! Men den ignorerade jag en stund till, tog min trötthet och min nyköpta mango och begav mig mot Frukostserveringen Ostkupan där jag åt andrafrukost tillsammans med Ojla som åt förstafrukost. Vi var nog ungefär lika pigga båda två, det var ingen actionfrukost direkt :P

Äntligen hemma igen, har fått för mig att jag ska träna om ett tag, får se hur det blir med det. Min kropp säger "NEJEE!" och ibland bör man faktiskt lyssna på vad den har för åsikter.
Vi får se...

Powernap först iaf. Och kaffe.
Sen kanske det orkas med träning :)
Och plugg. Massa plugg
jag lovar ^^


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback