Lyxlördag hos Mr.

Hej älskade träningsvärk ^^

Efter träningen i lördags satt jag och pluggade hos Mr. fick läst nästan allt, nu är det bara skrivandet kvar..  sen hoppa på nästa uppgift..yaay.. Men för att höja humöret lite avslutade vi kvällen med dundergod middag med ugnsstekt kyckling med sambal oelek och curry, lite rödvin och sedan såg vi på Tangled. Riktigt söt film, se den! :) Det var soldis och massa plusgrader när jag åkte hem från Mr. igår, så jag snörade på mig löparskorna och gav mig ut. Vårkänsla all the way! Lovely!

Idag är det dock pluggande för hela slanten, tog en promenad upp på Ramberget innan frukost, men det får räcka för idag, slut på det roliga helt enkelt. 
Nu kör vi!!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback