Mycket att göra, dåligt betalt

Sjukt opepp och med antydan till huvudvärk släpade jag mig ändå till Twisted för en kväll av dans. Så värt! Både miss Relli och Twisted D hade dragit igång med koreografierna förra veckan, så jag hade lite att ta igen, särskilt från Twisted D, shit vad fort den går och jag har missat massa! Blir övaövaöva. Någon dag när jag hittar lite tid över.

När jag gick därifrån missade jag vagnen precis, men fick då lite tid att prata med Fummelfot, som kom från stan då, innan nä'sta vegn gick. Underbara människa!
Kom hem helt färdig och middagen blev så storslagen som en stor smoothie och en knäckemacka med hummus, inte avancerat, men galet gott! :)

Imorgon väntar en heldag med plugg och träningsvärk... längtar inte massor direkt, men man kan visst inte ha kalasroliga dagar varje dag. Eller?

-passing out-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback