Nojjor och räddaren i nöden

Hade Onkel här i tisdags kväll en snabbis för att prata om lägenheten, det ska ju renoveras badrum och så har jag kusiner som behöver lägenheten...men jag verkar ju itne bli utslängd, så jag hoppas att det löser sig med ny lägenhet snart, jag orkar inte bo här när de renoverar för det kommer innebära 6 veckor utan vatten. HELT utan vatten! Och vart ska jag göra av katterna under den tiden?! Eller om jag inte hittar något, jag måste ju ha någon stans att bo, men det hade varit lättare utan katterna. Tyvärr.
Att göra sig av med dem helt är inte ett alternativ, jag skulle gå i bitar, men det kanske blir tvunget att hitta ett tillfälligt nytt hem åt de små tills jag har en lägenhet de kan bo med mig i.

Tankarna var tusen och lite till när Onkel hade åkt hem, kvällen ordnades upp av att jag helt enkelt slängde ner ombyte i en väska och åkte till Mr. för att låta honom agera räddare i nöden och sällskap. Det är farligt att byta sovställe så sent, jag visste inte vart jag var när jag vaknade, tog en stunds tänkande innan jag insåg att jag var hos Mr. och att jag åkte dit kvällen innan. Scary indeed att inte veta var man är!

Har kommit igång med högtalarprojektet igen, de blir inte svartmålade, det bli självhäftande plastfilm som ser ut som svart trä, typ målat. Jag blev jätteglad när jag hittade den, det löste min besvlutsångest huruvida jag skulle ha högtalarna svartmålade eller med träfanér ^^
Kommer bli så fiiint!

Igår kväll var Ojla här på visit, det blir inte så ofta när man har mycket att göra, men alltid lika trevligt. Och Kiya ville mörda hans fötter. Hon är lite speciell..... :P


Pubrunda ikväll, jag längtarlängtarlängtar! Är så sjukt sugen på øhl, det är galet. Och så ska det bli kul att träffa Chalmersfolket igen. Känns som om jag skriver det inför varje pubrunda/zittning/kalas på chalmers, men det är ju sant! Innan pubrundan ska jag dock hinna klart med tvätten och så en sväng till skolan för workshop och artikelsökning (yääy...). Sen jäklar ska jag dränka dagens tankemonster i øhl!! Tänker för mycket igen, helt plötsligt, irriterande...

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback