Relax

Det är över.
Yay!

Gårdagskvällen var så sjukt efterlängtad och det var skönt att äntligen koppla av på riktigt. Jag och Mr. gjorde lasagne, delade en flaska rött och det kändes underbart att ses igen! Att man kan längta så mycket efter en människa ♥

Idag är jag trött som fasen, ingen ork, ingen motivation, hade helst bara sovit bort hela dagen... Känns som något litet virus försöker attackera mig nu när jag kopplar av. Jag hoppas verkligen jag kan mota bort det innan det blir något, massa frukt och vatten, vitlök och ingefära, alla medel är tillåtna. Får se hur aktiv jag är på dansen ikväll, kan vara smart att sitta med och titta istället kanske...fast jag vet att det är dömt att misslyckas, går ju itne att sitta still när musiken drar igång :P

Nu ska jag attackera resten av allt som ska göras. Sommarjobb ska fixas, lägenheter ska sökas, java att koda och hälsopsykologi att läsa. Och det förbannade körkortet.
En sak i taget, först är det matdags :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback