Seg Cilla

Var längesen jag sov så dåligt som inatt. Jag somnade väl vid midnatt ungefär, vaknade första gången vid 2 i panik över att jag försovit mig, sen upprepade jag det varje kvart i typ 2 timmar innan jag somnade...och kl. 5 ringde klockan, dags att gå upp. yaay...
Så när jag kom till jobbet så var det helt tomt! Galet lite söndagspersonal och första 1,5 timmen var jag den enda i grönsaksavdelningen. Det är lti ecreepy att var ensam på en öde stormarknad! Trassel hade visst försovit sig lite och skämdes en smula när han dök upp. Menmen, jag jobbade på och blev klar tidigt, ganska nice, men shit vad trött jag var.
Blev en rejäl powernap när jag kom hem.
Galet välbehövlig!
-morsning-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback