Ytterligare en vecka når sitt slut

Det har varit ett awesome veckoslut!

Torsdagens pubrunda var riktigt nice med mycket folk och god øhl. Jag fick även höra världens mes osammanhängande raggningsförsök från en stackars sate som var lite för onykter för att veta vad han egentligen sade.
Snubben: Duser ut att vara vild!
Jag: Ehh...jaha, vad får dig att tro det?
Snubben: Du ser ut att sitta i bur!
Varpå jag praktiskt taget skrattade stackaren rakt upp i ansiktet, men han insåg att han gjort bort sig, bad om ursäkt, presenterade sig och efter en liten pratstund begav jag mig ut på dansgolvet och lämnade honom att fundera ut bättre raggningsrepliker till nästa tjej ^^

Fredag innebar våfflor, massamassa våfflor och kalas i min lägenhet. Jag och Fummelfot hade planerat en mysig liten våffelkväll, kanske någon mer än oss, men hipp som happ var vi 9 glada vänner som trängdes i mitt vardagsrum och mumsade i oss av godsakerna. Tyvärr blev det inte en enda bild från kvällen, men det är väl ett tecken på att det var en bra kväll om man inte har en tanke på att ta fram kameran :P
Blev några våfflor över som ajg och Mr. sparade till lördagsfrukost, sååå gott!

Var duktig igår, fast jag inte var alls sugen så begav jag mig ut och sprang. Och som det oftast blir så blev det även denna gången riktigt skönt när jag väl kommit igång. En mil på 1:10, ingen mästartid, men jag är ganska nöjd med tanke på att jag tog det riktigt lungt. När jag kommit hem, fått i mig mat och duschat var det dags för fest, igen, på chalmers, igen. Åkte till Mr. och hade lite förfest och piffning innan vi gick till kårhuset och Spring Break. Litet fjuttkalas jämfört med de nadra kalasen och det var inte alls mycket folk när vi kom dig, men det ordnade upp sig så småning om och dansgolvet fylldes, vi dansade och hade det bra. Gjorde godaste fyllehamburgaren hemma hos Mr. efteråt innan vi däckade. Om nom nom!
Jag sov stenhårt, drömde jobbiga drömmar som jag skyller på alkoholen, hatar att jag minns drömmarna så tydligt...Så blev det frukost kl. 13:50 idag...sommartid ställer till det och får det att låta så fruktansvärt sent! :P


Det snöar...crap.
sluuuta nuuu!!
Humöret går i botten när vädret beter sig såhär! Så jag åtgärdar det med en stor kopp varm choklad och en film.

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Finaste våffelkalaset i fredags! <3 Så himla bra att träffa dig igen en lite längre stund bebe! Bra att de överblivna våfflorna kom till vettig användning också. ;) Vi måste gå uuut snart, jag blir dösugen på att festa med dig när jag läser om dina äventyr på Chalmers! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback