Dan före dan

Gårdagskvällen var toppen! Fick ett sms från Mr. om att köpa med mig sill och när jag kom till honom visade det sig att han köpt färskpotatis! Så gott, med gräddfil och gräslög och knäckebröd med ost, precis som det ska vara. Han är inte så dum han ♥
Filmen var... Bra. Varken mer eller mindre egentligen. Klart sevärd, men inte samma wow-faktor som de första filmerna. Fast det kunde man ju inte vänta sig heller. Det blev en galet sen kväll och en sen morgon idag. Mys :)

När vi kommit upp, fått lite frukost och kvicknat till begav jag mig till Frölundaborg för att hämta min nummelapp till Göteborsvarvet. Massa människor, massa utställare och fina, fina löparkläder och skor som förföriskt ropade på mig. Det krävdes en hel del självbehörskning för att inte spendera mina sista pengar på en tjusig tröja, ett par färgglada skor eller något annat spännande. Men nummerlapp och vattenflaska fick jag med mig ändå. inte illa det. Imorgon gäller det. Sjukt. Ska försöka att itne bli allt för besviken om det skiter sig.
Men självklart ska det inte skita sig ^^


Laddad till tusen av skräckblandad förtjusning!!
Min första halvmara, håll tummarna :D

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback