Lycklig

Idag känner jag mig, trots högar av "måsten", fruktansvärt lycklig. Jag har ingen aning om varför, kanske för att solen äntligen kikar fram igen? För att jag börjar känna mig tillräckligt kry för en halvmara? för att jag på måndag får nyckel till nya lägenheten? Ärligt talat bryr jag mig inte om anledningen, jag låter leendet sprida sig på läpparna och lyckokänslan fylla mig inombords. Tacksam över att jag känner så. Det känns lite som en nyförälskelse, förälskad i själva livet kanske? :)
Och appropå förälskelse så har jag en underbar kväll med älskade Mr. att se fram emot. Vi har planerat middag tillsammans och sedan bio, det blir Pirates 4 och jag ska mumsa biopopcorn. Popcorn är alltid godare på bio!

Men först ska jag plugga lite till. Och le :)

Glädjebild från när jag och Mr. satt på ramberget efter min premiärtur med honom på hans MC.
Lycka!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback