Månskenspromenad

Igår var jag ganska seg, förkylningsseg. Men lät alla måsten vila för en kväll, tog mig till Chalmers och gick på sektionsmöte och pub. Det var skönt att komma från mitt lägenhetskaos ett tag, men efte ett tag blev jag allt för seg och Mr. och jag traskade hem till honom. Vackraste fullmånen jag sett på länge uppenbarade sig mellan träden medans vi gick, den såg gigantisk ut och var sådär vackert gul-lysande! Självklart kune inte Mr. missa ett sådant fototillfälle, så vi var bara in och vände i lägenheten, sen var det fotoäventyr i natten.
Det blåste som fasen och var ganska kallt, men en extra tröja så klarade jag mig hyfsat iaf... även om det för min del hade kunnat vara en lite kortare promenad :P

Idag känner jag mig bara trött. I hela mig, det är liksom slut i energireseverna. Pluggandet har gått på halvfart, om ens det, onsdagsträffen med mamma var ochså på halvfart och så kommer kvällen att fortskrida!
Fick en fin bok av mammsen att skriva i.
På framsidan står de kloka orden "Det är alltid för tidigt att ge upp"
Love it!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback