Trötter

Blev väckt av rastlösa och vilsna katter vid 4:30 i morse, klarvaken på direkten. Inte mycket att göra, så jag gick upp och åt frukost, duschade och började plocka upp grejor. Det Börjar kännas riktigt hemtrevligt här nu, fortfarande massor av lådor och påsar överallt, men det börjar likna ett hem :)

När jag skulle hem från skolan idag var jag helt slut i huvet och gick på rutin. Resultatet blev att jag gick på spårvagnen mot Wieselgrensplatsen. Jag hann precis sätta mig ner innan jag insåg att jag itne alls bor där längre, panikrusade ut och stod på hållplatsen med andan i halsen, plötsligt klarvaken. Det är svårt att bryta invanda mönster! Men kom till slut på rätt buss och traskade hemåt. Det känns bra, liksom rätt på något vis, att bo här. Jag har en fantastisk tid framför mig!

Funderar på att baka något, mest för att få en annan lukt i lägenheten än nymålade väggar.
Kladdkaka är ju gott ^^

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback