Det man inte har i huvudet får man ha i benen

Att plugga i skolan gick ju bra ett tag, ända tills jag insåg att jag inte hade någon matlåda med mig och definitivt inte har ekonomi att köpa ärdig lunch om jag vill kunna roa mig mer den här månaden. Så det var helt enkelt bara att ta mitt pick och pack och åka hemmåt igen.

Väl hemma gjorde jag favorit i repris på gårdagens middag, ugnsstekt kyckling med bananchutney och ris. Tyvärr blev den inte alls lika bra på bild som den blev i munnen, så inga smarriga matbilder idag, bjuder på lite höstpluggmys från mitt vardagsrum istället.

Te och tända ljus ♥

 

 

Så efter lite lunch- och kaffepaus är det bara att hoppa på't igen. Om jag nu itne klarar tentan på fredag så ska jag i alla fall kunna så mycket som möjligt för att underlätta omtentapluggandet senare!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback