Slutet är nära

Träningsvärken ger med sig, idag kan jag gå nästan helt obehindrat, om än en smula stelt. Kanske till och med klarar av en lugn joggingrunda i eftermiddag. Hoppas!

två dagar kvar till tenta, sen är det över för denna gången. Ångesten gör sig påmind och jag får lite panik över att jag inte ens fattar frågorna på de gamla tentorna. Men det är två dagar kvar, man hinner nog lära sig massor på den tiden om man bara vill. Men det förutsätter nog att jag tar mig någon annan stans och pluggar, här hemma har jag ett diskberg som distraherar och en ylande katt som gör att jag knappt hör mig själv tänka.

Så en dusch och  lite uppfräschning, sedan hoppar jag i mina nya små moln till vinterskor (Tack pappa!) och beger mig till Pedagogen för att i timmar roa mig med organisk kemi.

Mina Gore Tex-skönheter från Ecco.

Farväl kalla och blöta fötter! :)


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback