9

Hittade lappen med min tentakod, det stod en fantastiskt vacker nia på den! LYCKA! Terminen börjar med en godkänd tenta. Idag hade vi redovisning av projektet och vi fick vg på gruppdelen, känns också nice. Och för att göra dagen ännu lite bättre kom det ett samtal från Fummelfot. Trots att hon började med artigheterna "hur är det?" och allt det där så hördes lyckan i hennes röst och jag anade vad som skulle komma.
"Jag har fått jobb!!"
Att man kan bli så innerligt glad för någon annans lycka är helt otroligt, men jag bubblade inombords av glädje över att hon blev anställd på fläcken på sin andra intervju. You go girl, det kommer bli grymt bra! Jättegrattis! (igen)

Nu ska jag göra kvällen om möjligt ännu lite bättre. Tacokväll med älskade Mr. och tänkte även introducera honom för en rawfoodefterrätt. Inte provat just den själv heller, ska bli spännande :)

Life is good!

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Annqa

Åh gu va roligt att höra att du klarade tentan! Go kick ass girl! :D <3



Jätteskoj för Fummelfot också! Det förtjänade hon :)

Postat av: Annqa

Åh gu va roligt att höra att du klarade tentan! Go kick ass girl! :D <3



Jätteskoj för Fummelfot också! Det förtjänade hon :)

2011-10-26 @ 09:18:38
URL: http://annqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback