Jävla skitkväll, gå och dö!

Jo, det är faktiskt så det känns just nu.
Hela dagen har jag bara känt mig totalt opepp och allmänt seg, tänkte att en liten löptur nog skulle få ordning på grejorna, det brukar ju fungera. Jag tog två varv på Safjället och jag joggade till och med upp för asfaltsbiten på mördarbacken, det kändes bra. Lite ont i knät, men jag kände på mig att det gick bra.

Stannade klockan och blev tokbesviken.

När jag sedan kom innanför dörren var humöret i botten, så jag lade mig ner på hallgolvet och bölade lite. Inte det mest konstruktiva kanske ni tycker, men just då kändes det ganska skönt. Inte för att det hjälpte, humöret är fortfarande i botten och blev inte bättre av att Mr. sprang både längre och snabbare, en utvält tekopp och en ylande katt som aldrig slutar.
Så just nu känner jag helt enkelt: Jävla skitkväll, gå och dö!


Tack för mig
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback