Omstart

Sitter och letar vettig info bland kurslitteraturen, en ganska seg uppgift faktiskt, men måste man så måste man.
Med kaffe i koppen och Peter Gabriel i högtalarna som sällskap tar jag mig sakta genom det, hellre sakta än inte alls ^^



Igår var bara en crappy kväll helt enkelt. Jag skulle springa, men mådde illa, så det blev mest promenad av det hela, det sänkte humöret totalt i botten. Satt sedan här och kände mig liten, dum och ensam. Ingen höjdare direkt, men ett telefonsamtal hemhem löste upp klumpen inombords. Vad skulle jag göra utan min fantastiska familj, de är så fina! ♥ När vi sagt hejdå och lagt på kröp jag upp i soffan med en stor kopp värmande te och tittade på Landet Brunsås innan jag gosade ner mig i sängen.
Jag jobbar fortfarande på det där med att trivas i mitt eget sällskap, att bara vara med mig själv en stund och tycka om det. Oftast går det ju bra i alla fall, det är väl huvudsaken? Alla har en dålig dag emellanåt, det är inget farligt, bara lite obehagligt för stunden.
Ny dag, nya möjligheter, solen skiner, safjället lockar.
Först lite mer plugg, sen ska jag ut och rasta mig själv och mina löparskor i höstsolen :)

Vackert väder får mig att vilja blåsa såpbubblor!



/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback