Hösten har anlänt

Och med hösten kom även säsongens obligatoriska förkylning.
Jag och Mr. trotsade våra förkylningar igår och hade mysig middag hemma hos honom, det var nog den bästa förkylningskvällen jag haft nånsin. Men idag är inte mindre förkylt, hoppas det inte bryter ut totalt till imorgon, har inte tid att missa föreläsningar. Även om det just nu känns som jag borde vara hemma några dagar, göra ingenting och bli frisk så kryper det i kroppen av att itne röra på mig och kryper i samvetet om jag skulel missa föreläsningar. Jag SKA sätta tentan på första försöket!
Men måste bli frisk, så jag inte missar tentan för att jag är sjuk. Det vore ju bara bittert.

Tidig sängång ikväll så får vi se vad kroppen säger imorgon.
God natt!

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback