Att äntligen få ge efter!

Det var en helt fantastisk dag igår, det var solsken och varmt, jag satte mig i lä på grönsakstorget och njöt av min kaffe efter skolan. Solen värmde och jag mådde toppen. När kaffet var slut var det ett tag kvar till jag skulle vara på Twisted för kvällens dans, så jag tog en promenad. Kom till Ica MAXI innan fötterna tröttnade och jag tog vagnen sista biten.
Det var en toppendansdag! Miss Relli terroriserade oss med magövningar som känns av med bestämdhet idag, sen fick vi whinea loss till sköna rytmer, shake that booty! ^^
Twisted D nötte in övningar "säger jag att ni ska göra något, så gör ni det!" jodå, det är ord och inga visor på Twisted Feet DA ;P när vi började se aningen uppgivna och frustrerade ut log han bara sigg självbelåtna flin och sade något i stil med "Jag vet att ni hatar när jag är hitler på er, men ni kommer lära er att älska dendär hitler"
Som om vi har något val om vi vill vara kvar? Accept it and learn to love it! :P

När jag kom hem mötte underbaraste Mr. mig och på kvällsmenyn stod något jag längtat mig sönder och samman efter, det har känts som en halv evighet, men äntligen: SEMLOR!!! :D
Mr kom hit och vi slog på stort, gjorde egen mandelmassa. I matberedaren. Tänkte inte
bränna en stavmixer till :P Vi geggade ihop mandelmassan med den urgröpta degen från bullarna, komponerade ihop två ljuvligt goda temlor var och jisses vad jag njöt. Längtan är en fantastisk smaksättare ^^


Så efterlängtad. Så god!


Efteråt kände jag mig aningen svullen och hade drabbats av en total och fullständig semlakoma. Det var så värt det! Mr. såg inte så lite mätt ut han heller och vi låg och jäste i soffan tills koman lagt sig en aning. En galet lyckad kväll! ♥

-Peace out-

/Cilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, NEJ, sa han så?! Han är ju helt knäpp! <3

2011-03-10 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback